you're reading...
MÉDIA

Ügynökségi pályázat az MPRSZ-től

Először hirdetett kommunikációs ügynökségek számára díjat a Magyar Public Relations Szövetség. A Sándor Imre Pr-díjat minősítésnek szánják.

Ügynökségek részére ír ki pályázatot a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A pályázatra két kategóriában lehet nevezni: hírnévmenedzsment tevékenységgel és kommunikációs kampányokkal. A Dr. Sándor Imre nevét viselő díjat iparági kategóriánként ítéli oda a zsűri.

A nevezési határidő június 15-e.
Hírnévmenedzsment kategóriában olyan, a 2011-es évben folyamatos, de minimum hat hónapon keresztül az ügyfél számára végzett, több pr szakterületre kiterjedő ügynökségi tevékenységgel lehet pályázni, amely mérhetően hozzájárul a vállalat/szervezet reputációjának javításához, a hírnév fejlesztéséhez, megőrzéséhez, az esetlegesen sérült hírnév helyreállításához.

Kommunikációs kampány kategóriában olyan, a 2011-es évben végzett, időben egyértelműen behatárolható, mérhető eredménnyel rendelkező kommunikációs aktivitásokat vár a szövetség, amelyek a pr-szakma klasszikus szakterületei közül legalább egyet azonosítanak, és módszertanukban többféle megoldást is hasznosítanak.

„A Sándor Imre Díjjal egyrészt a hazai pr-szakma egyik első teoretikusa, másrészt pedig a hazai szolgáltató cégek legkiválóbbjai előtt kívánunk tisztelegni. Minél többet mutatunk meg a szakma gyakorlati működéséből, annál kevésbé lehet félreérteni, vulgarizálni és/vagy összetéveszteni a pr-szakmát másokkal, annál kevésbé lehet csupán manipulációnak, megtévesztésnek, reklámnak és bármi másnak tekinteni.” – nyilatkozta Szeles Péter, a MPRSZ elnöke.

A pályázatokat elbíráló zsűri a Magyar PR Szövetség elnökségének és jogi tagjainak képviselőiből áll:
Szeles Péter, az MPRSZ elnöke
Mayer Zsolt, az MPRSZ vállalatokért felelős alelnöke, a MARS Magyarország Public Affairs igazgatója
Rajné Admecz Ildikó, a BDO igazgatója
Perlaky-Papp József, a BKÜF docense
Takács János, az Electrolux Lehel vezérigazgatója
Nagy József, a NAV főosztályvezetője, az elnöki kabinet tagja

A zsűri az alábbi iparági bontás szerint oszthat ki díjakat: energiaipar, építőipar, pénzügy, bank és biztosítás, egészségügy, ingatlanügy, FMCG, telekommunikáció és IT, média és szórakozás, technológia, turizmus és vendéglátás, szállítás és közlekedés, non-profit és civil szféra.

A nevezési határidő június 15-e, az eredményhirdetés szeptemberben a több szakmai szövetség összefogásával megrendezendő Reklámfesztivál Pr-napján kerül sor.

A részletes pályázati kiírás elérhető az MPRSZ honlapján.

forrás: www.kreativ.hu

Reklámok

Interakció

Még nincs hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: